Kassan
Orderöversikt
Delsumma
0,00 SEK
Leveranskostnad
Gratis
Totalt
0,00 SEK
Need help?
+45 88 70 49 50
Mon-Fri 9 AM - 3 PM
Vanliga frågor
KAN JAG ÄNDRA PÅ EN BESTÄLLNING SOM JAG HAR GJORT?
Tyvärr kan vi inte ändra på en beställning eller på adressinformationen efter en beställning har gjorts, eftersom vår orderbearbetning körs automatiskt. Men vi kan eventuellt stoppa din beställning från att skickas iväg beroende på orderstatus. Om du ångrar innehållet i din beställning, kan du neka att ta emot den, och den kommer då att skickas tillbaka till vårt lager för en returavgift. Om du råkade uppge fel adressinformation, returneras eventuellt beställningen till oss av Postnord beroende på typen av fel. I sådant fall återbetalas din beställning.
KAN JAG SPÅRA MIN LEVERANS?
Efter din beställning har skickats ut kommer du att få ett e-postmeddelande från oss med din faktura och ditt spårningsnummer.
JAG HAR PROBLEM I KASSAN – VAD KAN JAG GÖRA?
Försök med en annan webbläsare, helst Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Om det inte hjälper, kan det vara ett tekniskt fel. Vi vill gärna att du kontaktar oss för att vi ska kunna lösa problemet och hjälpa dig att färdigställa din beställning.
JAG HAR REDAN SLUTFÖRT MITT KÖP – KAN JAG ANVÄNDA MIN RABATTKOD?
Nej, tyvärr kan du inte använda en rabattkod efter ditt köp redan har slutförts. Alla beställningar hanteras så snart som möjligt efter de har slutförts, så det är inte möjligt att använda en rabattkod för en beställning som redan har slutförts.